En fredag på jobbet

Halloj! Hur står det till? Med mig är det finfint. Sitter på jobbet och väntar på min nästa kund som kommer när som helst. Samtidigt som jag sitter här i fotöljen och inväntar den kvinna som alldeles strax kommer så lutar jag mig tillbaka och njuter över att jag har det underbara jobb jag har. Jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är som frisör och hur mycket jag trivs här nere på salongen! Allt är vitt och rosa, precis som jag vill ha det. Alla som varit här säger det att "ja, det är verkligen en Jennysalong iallafall" Hihi!  

Idag är det fredag minsann och jag är ledig imorgon. Detta betyder att jag och min älskade vän Ludwiq ska göra det vi är bäst på - Festa och ha kul! Vi ska börja hemma hos mig sedan får vi se var vindarna bär oss. Det kommer hur som helst att bli galet, snurrigt, kul och en aning spårat, det är jag inte orolig över. Men det är ju precis som det ska va! Det gäller att passa på medan man kan skylla på att man är ung och vild. Eller hur?


En bild från studenten på mig och världens bästa vän! I love him!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback