En hängig Jenny

Hello friends! Hur mår ni? Jag är hängig och på g att bli sjuk tror jag... Har inte sovit alls mycket inatt och huvudet är tungt och ömt. Dessutom går jag runt och kallsvettas och ser blek ut. Jag har verkligen inte tid (eller lust!) att bli sjuk nu! Jag vill kunna jobba på som vanligt utan någon feber som drar ner stämningen. Någon som vet något supereffektivt sätt att ordna upp detta? Hojta till!

Ni kan ju bara gissa vad jag ska göra nu.. Ja precis, bulla ner mig i soffan och knapra alvedon. Det här går ju inte! Jag ska bli mig sjäv igen, här och nu. Tydigen så går det någon jobbig jäkla förkylning nu som tydligen är svår att bli av med. Suck.

Förresten, jag kan berätta en rolig sak! Pappa har varit här en stund ikväll och hjälpt mig med lite hyllor och en spegel. Mitt underbara VITA hem börjar komma i fas och shit så mysigt jag har det! Jag trivs verkligen jättebra här hemma. Det är sådär harmoniskt och kärleksfullt, precis som jag vill ha det. Nu är det bara lite småsaker kvar, sedan är jag nöjd. 

Bjuder på en midsommarbild innan jag går och släger mig i soffan! Hejrå!

 



Pröva kanjang, finns på Konsum och Ica. Har inte prövat men har hört att det ska vara bra :)

2011-07-19 // 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback