En ledig dag

Idag har jag varit ledig hela dagen. I och med att jag precis börjat jobba med mitt frisörföretag och vill ha så mycket som möjligt och göra så har jag inte möjlighet (eller lust!) att ta ut någon semester i sommar. Däremot försöker jag ta ledigt en dag såhär ibland då jag kan slappa och ta det lugnt med vänner och familj. Det är precis vad jag har gjort idag. Vaknade upp med trevligt sällskap, tog på mig bikinin och slappkläder och åkte ut till sommarstugan där min underbara familj höll hus. Dock att vädret varit uselt så har vi haft trevligt. Jag ville egentligen sola och bada såklart men det gick inte, istället spelade vi spel och myste. Inte helt fel det heller! Nu är jag hemma igen. Om en timme vankas det middag hemma hos mamma och det kommer bli kalas. Känns som det var en evighet sedan jag träffade henne. Jobbar inte jag, så jobbar hon, och tvärtom.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback