Familjen är bäst!

Ikväll efter jobbet åkte jag ut till pappa. Har alltså ännu en mysig familjekväll med middag och trevligheter. Det är något som jag värderar mycket högt och som jag har gjort sedan jag bott hemifrån sen ett par år tillbaka. Till er som inte flyttat hemifrån än kan jag bara säga - Vänta tills den dag så kommer ni förstå vad jag menar. Familjen blir så mycket viktigare än någonsin. Det är liksom då man inser vad man lämnat, flyttat ifrån. Ni som känner mig, eller följt mig och min blogg, vet att jag är väldigt nära alla mina familjemedlemmar och att jag träffar dom så ofta jag kan.

Nu senare ikväll kom Mr M hit och fortsatte myskvällen med oss här i Spånga. Då blev det efterrätt och massa prat och mys! Nu ligger vi och myser med katterna i soffan innan vi ska bädda ner oss och sova. För vissa av oss vankas det ju nämligen jobb imorgon och jag är en av dom.









Vi älskar att ha dig hemma!! Blir för sällan nu....

Puss o Kram från Maja, Pelle (som för övrigt hjälper/stjälper till att skriva detta...), Trisse, Göran, Anne-Elise och Isabell

2011-07-25 // 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback