FrisörJenny - Bästa klippet, mitt egna frisörföretag

Till er som inte vet det så kan jag dela med mig av att jag efter studenten direkt började jobba som frisör då jag öppnat eget företag. Jag jobbar alltså heltid som egen företagare i mitt egna rum som jag hyr av Ellenor som har Ellenors hårvård i Vingåker. Jag trivs som fisken i vattnet med allt som hör mitt jobb till och jag kan inte tänka mig att jobba med någonting annat. Jag älskar nya utmaningar här i livet så att öppna eget har jag aldrig tvekat på. Det har varit mycket jobb, oro i kroppen, känsor, tankar, pirr i magen och sömnlösa nätter, men nu står jag här och det rullar på som det ska. Det är en häftig känsla ska jag säga er! Ashäftig!

Kan tänka mig att det finns en del frågor kring det här och jag ber er, ställ dom. Jag ska svara på allt ni vill veta vad det gäller att öppna eget, frisöryrket, salongen, produkterna... You name it!

Tänkte jag skulle fota i salongen imorgon, ladda upp dom här och berätta mer. Den här bloggen kommer ju numera bli som min lilla frisörblogg eftersom att det är det jag arbetar med och som jag vill dela med mig av. Fram tills dess bjuder jag på några bilder från tidningen. Katrineholmskuriren kom ner till salongen och intervjuade mig en vecka efter att jag slutat skolan. Jag var alltså med och prydde Vingåkerssidan en dag.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback