Jag tror jag är tillbaka, på riktigt.



Hej min kära dagbok och hallå till er alla som läser!

Jeeeesus vad länge sen det här var! Jag minns knappt hur man bloggar längre.... och då är jag en gammal bloggnörd vill jag tillägga. Shit alltså. Vad ska man skriva nu då??

Först och främst vill jag bara tacka och berömma er alla som kommit fram till mig in real life och gett mig en klapp på axeln och bett mig börja skriva "min braiga" blogg igen. Tycker det är så grymt kul att människor som jag knappt känner visar sådan uppskattning på ett sådant sätt. Ni är grymma, allihopa!! Tack tack tack.

Ja ni, det finns ju faktiskt en anledning till att jag haft min bloggpaus. Eller tja, EN är väl fisljummet och säga, det finns faktiskt fler. Hur som haver så är jag tillbaka och nu ska jag plocka fram skrivbenten inom mig och sätta igång på riktigt. Känner att en ny design och lite uppiggande färger vore susen så jag ska höra med min vackra syssling om hon har lust att ändra och pilla lite på min bloggdesign. Vad tror ni?

Mer då? Att mitt liv har förändrats sjukt mycket sen i slutet på februari månad är ingen hemlighet. Jag och min livskamrat bestämde oss för att gå skilda vägar, jag flyttade hem igen, jag har träffat massor med nya människor, gjort nya saker, varit på nya platser, öppnat mitt egna frisörföretag, flyttat till en egen lägenhet, tagit studenten och börjat jobba som frisör på heltid. Och här står jag idag, och har tagit mig igenom allt fastän det vissa gånger har känts hopplöst. Livet har ändrat riktning helt och hållet men jag är lika stadig med båda fötterna på jorden så som jag alltid har varit. Det kan inget, eller ingen ändra på! Aldrig.




Avslutar med två midsommarbilder på mig och min underbara syssling och vän ♥


 



Fortsätt blogga jenny, annars har jag ingen blogg att läsa. Självklart, jag kan hjälpa dig med bloggdesignen. Söta du, love you!

2011-07-08 // 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback