Mitt nya jag!

I DID IT!! Jag har numera "septemberfrilla". Heeeeelt galet! Jag har inte förstått det själv än! Bestämde mig kl 20-20:30 ikväll efter att Hanna hjälpt mig att plocka ur löshåret, då slängde vi oss i bilen och åkte till hennes salong och nu är jag hemma igen och ser ut som en helt ny människa! Känns ashäftigt! Mer än så får jag inte ur mig just nu utan bilderna tagna idag/ikväll får fylla ut här tills vidare:




Jag och mitt långa hår..


Hög nummer ett - Löshåret borttaget


Såhär långt var mitt egna


Sedan satte vi igång


Havvägs...


Hög nummer två - Frillan är nu klar


Tackar Hanna som ni ser i spegeln (ser ni förresten mitt nya jag där borta?
och håret på golvet!!! haha)


Och här är jag nu. Ovan och glad!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback