Oil Miracle

Vill passa på att tipsa er om en grym produkt som är nylanserad från Schwarzkopf. Det är en olja som på riktigt ger en strålande glans och viktlös känsla. Produkten skyddar mot frissigt hår och ger ett glansigt resultat när du applicerar det i blött hår och låter det torka.

Det här var ett måste för mig varje dag när jag hade mitt långa hår. Jag blev alldeles kär i den redan första gången! Jag var skeptiskt när min försäljare visade mig den här, för jag brukar inte gilla alla dessa oljor bara för att de tynger ner och gör så att håret ser flottigt ut, men när jag svalde stoltheten och gav den en chans så blev jag helt såld! Så alla ni med långt hår, se hit! Ni kommer inte att ångra er! För ni kommer väl ihåg, fint hår kan man inte trolla fram. Det gäller att ta hand om det!




Pris? :)

2011-07-21 // 19:44:05
» m

fungerar det även på äkta löshår?

2011-07-21 // 23:05:02
» JENNY

Den kostar 235:- och fungerar även till löshår :)

2011-07-23 // 17:37:37

Ge gärna fler tips så bra hårgrejer! :)

2011-07-24 // 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback