S-e-m-e-s-t-e-r

Nu har jag 4 lediga dagar framför mig. Man skulle kunna kalla dessa dagar för min semester denna sommar. Vad ska jag göra då? Jo, åka iväg till Västkusten och Göteborg med familjen. Ska bli så himla kul och mysigt! Vi övernattar två nätter på ett hotell i centrala Göteborg, ska besöka Liseberg, gå på stan, shoppa, äta och dricka gott, bada i havet, äta glass och njuta av sommarvärmen och solen som förhoppningsvis är med på vår resa.

Väskan är packad och jag är nyduschad och klar för sängen.
Har letat fram spikmattan som jag ska lägga mig på innan jag ska sova.
Klockan ringer 05:45 och då är det bara att masa sig upp!



I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-09-14 // 09:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback