Lördagskväll på Jungfrugatan

Och så blev det söndag igen... Var tog den här helgen vägen egentligen? Den bara sprang iväg! Nu för tiden har jag dock aldrig söndagsångest. Vet ni varför? Nu när skolan är över så ÄLSKAR jag måndagar! Jag avgudar mitt jobb! Jag mår som bäst när jag är på salongen och jobbar med olika kunder. Jag tycker det är så kul och skapa och vara kreativ, för och inte tala om hur mycket jag tycker om att träffa nya människor. Yngre som äldre. Det är underbart!

Har hur som helst haft en trevlig helg. Fredagen spenderades i soffan tillsammans med mysigt sällskap då jag var så trött att jag inte ens orkade se klart filmen vi hyrt, hehe. Igår så halvsov jag halva dagen innan jag mötte upp Hanna och utredde lite ärenden på stan. Det hela slutade med att jag spontanköpte en ny kamera. Passar utmärkt nu när jag ska börja blogga igen! Kvällen spenderades hemma hos Hanna och Andreas med ett skönt gäng och lite vuxendricka. Somnade sent som fan inatt och det känns idag kan jag lova. För att vara lite tydlig så kan jag säga att det känns som att jag har en vattenballong i mitt huvud. Inte nice. Men, det är smällar man får ta!


Fina Hanna


Jag och Hanna


Något gick snett.....


Andreas, Hanna och jag


Maria


Kin och Stoffe


Ölen var tydligen inte god...??


Och Simon ville inte vara med på bild...

Vi avslutar här! :) Tack för en trevlig kväll iallafal!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback