About my sunday

Alltid ska det vara sådan tjat om söndagsångesten. Jag minns knappt sist jag hade det. (Inte undra på iofs, tiden går så jäkla snabbt och jag har altid saker för mig! Har ju t.ex. hållt på med det här inägget sen igår!) Tycker iallafall inte riktigt man får ut någonting av det, ha ångest alltså, och vad jag vet så kan man ha lika kul en söndag som en tisdag! Det bevisar iallafall mina vänner och min familj gång på gång.

Jag och Hanna planerade ju att gå en promenad vid 13-tiden i söndags. Minns ni att jag skrev det? Hur som helst, jag tog på mig mina träningskläder och skor och värmde upp framför spegeln medan jag inväntade skönheten från Jungfrugatan. Lagom när jag fyllt på med vatten och slängt på mig solglajjora så kommer hon. Vet ni vad det första hon säger är? "Jenny, ska vi verkligen gå promenad? Ska vi inte åka till sjön och lägga oss istället". Ni kan ju bara gissa vad jag svarade. Vi hamnade till slut i Beckershov där vi trotsade vädret men misslyckades. Det var mulet och blåsigt och vi frös. Efter ett tag åkte vi till golfbanan där Andreas och Stoffe höll hus. Vill ni ha ett mattips därifrån? Golfburgare! ASGOTT!

På kvällen kom Ludwig hem till mig. Vi hade myskväll med film, chips, cola och godis. Natten spenderades med två killar, en på vardera sida om mig. Skönt med lite omväxling, haha!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback