Utvärdering av fredagen den 22a

Nu har jag tid och lust att dela med mig av lite mer detaljer från gårdagen som var hur rolig som helst. Var ska jag börja? Och hur mycket vågar jag att berätta? Att alla vi som var hemma hos Micke är ett riktigt skönt gäng människor gjorde ju iallafall inte saken sämre. Tvärtom. Jag skrattade tills det krampade i magen, och mycket är Hannas förtjänst. Vilken klippa!

Besöket på Harrys var helt okej, men det klådde definitivt inte förpartyt. Dessutom stukade Hanna foten i sina klackar så hon blev hemskjutsad på cykeln av sin man en halvtimme efter vi kom dit. Det betyder att jag blev kvar hos den där Harry med en jäkla massa killar som jag dansade med tills svetten rann och det var stängningsdags.

Tackar alla vänner för en grym kväll!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback