2011-11-29

Precis hemkommen från jobbet. Min andra hälft kommer inom 15 minuter gissar jag på, då han som vanligt på kvällarna har tränat bandy. Vi ska iväg till vårt nya hem och städa i garderoberna och hänga upp kläder. Innan dess måste vi dock mätta våra magar. Seriöst, klockan är åtta på kvällen. Jag orkar inte hitta på någonting och äta för och sedan laga det. Dessutom så är det ett stort diskberg ute i köket som måste tas innan jag kan sätta igång. Problemet är ju att jag varit så smart och tagit med diskmedlet till nya lägenheten = Det går inte att diska. Och klockan, ja, den är redan på tok för mycket.

Jag har tur i oturen kan man väl säga. Ikväll blir det Mc'Donaldsmat har jag bestämt. Mhhhhhmmmmm!!!! Jag är vrålhungrig! Ge mig maaaaaaaaaaaaaat!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback