24 november

Satan i gatan vad fort den här veckan har gått! Fredag imorgon. Redan!!

Ska hur som helst bli mer än underbart med helg. Jag och min fina ska vara hemma och ta hand om varandra den här helgen. Jag ser fram emot det! Det var ju inte igår precis.. Vi måste vara världens mest fullbokade och hektiska par som aldrig har en lugn stund. Tycker dock att det är kul att ha saker och göra, men det till en viss gräns. Pussar och kramar är nu vad den här helgen ska innehålla, ingenting annat...... fram till på söndag. På söndag är det nämligen julmarknad i Vingåker. Jag och lillasyster Isabell ska stå på hantverksmarknaden vid slottet. Hon säjer sina smycken och jag mina pyntsaker. Mer om det senare, nu måste jag fortsätta med målningen.

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback