Tisdagskväll

Halloj! Jag kan börja med och meddela att det är en mycket trött Jenny som sitter och skriver... Att jag/vi aldrig lär oss att det straffar sig att vara uppe och gosa hela nätterna. Det fungerar liksom inte att gå och lägga sig efter 03:00 och sedan gå upp och jobba dagen efter. Men vad gör man när man bara vill ha mer mer mer mer och ännu mer av den man älskar? Och när man hela tiden kommer på något nytt att skratta åt? Eller driva om?

Har hur som helst haft en jättebra dag på jobbet! Jag har sagt det tusentals gånger förut men jag vill säga det igen - JAG ÄLSKAR MITT JOBB! Jag älskar allt som hör det till, precis allt. Vill knappt åka därifrån utan jag letar hela tiden efter fler saker och göra.

Nu ska jag ta tag i matlagningen så att allt är klart när min finaste kommer hem från jobbet. Om en timme är han här, ÄNTLIGEN! Att man kan sakna någon så mycket så fort man inte är den nära... Helt sjukt! Jag älskar alla känslor som han har skapat hos mig. Jag är evigt tacksam att jag träffat honom, den där Micke.



» Mamma

Härligt att läsa, så himla fina ord om den "där" Micke :-)

Ja, det är en go skit :-)

Kram mamma

2011-11-01 // 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback