Trött är förnamnet

Puuuuh, äntligen nerbäddad i sängen! Nu tar det inte många minuter tills lilla Jämpa sover sött..

Har haft en mysig fredagskväll tillsammans med Mickeälskling! Vi har ätit thaimat, kollat idol, moffat popcorn, pussats och druckit cola. Efter utröstningen som slutade med att Molly fick lämna (helt rätt för övrigt!) så fick vi världens städ- och packryck. På måndag får vi nycklarna och ja, det börjar ta sig här hemma. Kartonger står högt och lågt.

Jag ska inom en vecka flytta ännu en gång. Detta blir mitt elfte hem. Helt galet! Jag är 19 år och har bott på 11 ställen. Siktar nu däremot på att inte förflytta mig en millimeter inom några år då jag och min älskade köper eller bygger vårt drömhus. Så det så.

En undran jag har efter alla mina flyttar... Hur fan kan jag ha så mycket saker kvar?! Känns som att det enda jag gör är och slänger och rensar! Blir mörkrädd.

Nejni, nu ska jag soooova!
Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback