Fredagen den 21:a

Över en vecka sen! Shitballabacon, sorry för det.

Hur mår ni alla som läser detta? Mitt tillstånd är stabilt men jobbigt. Har nu som grädde på moset fått urinvägsinfektion också. Ska jag vara helt ärlig så har jag kommit till en punkt då jag bara väntar på nya tragiska besked angående min kropp. De senaste två veckorna har det bara kommit fler och fler jobbigheter med den. Jag blir liksom inte ens förvånad längre. Tur att farbror doktor finns iallafall, vad skulle jag annars göra?


Såhär ser min to-do-list ut för dagen:

♥ Besöka doktorn √
♥ Hämta ut recept och medicin √
♥ Storstäda lägenheten
♥ Handla mat
♥ Köpa ny telefon på Elgiganten
♥ Shoppa på jysk
♥ Beställa produkter till salongen
♥ Betala räkningar
♥ Ringa Tele2

Bäst och sätta igång då... Tjing!


» Tele2

Hej Jenny,



Vi på Tele2 hoppas att du redan hunnit med att ringa oss och fått hjälp med dina frågor. Annars får du ytterligare ett alternativ här att kontakta oss genom att mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-10-21 // 14:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback