Keratinwax



Förra fredagen gjorde jag min första hårförlängning på salongen. Som jag har berättat tidigare så använder jag mig av två metoder när jag förlänger hår - Antingen microringar eller keratinwax. Det sistnämda är min personliga favorit. Keratin är ju ett protein som finns i vårt egna hår, därav sliter eller påverkar inte en sådan förlängning håret negativt.

Resultatet blev superbra! Vi använde oss av halvlockigt hår då min kund har självfall i sitt egna. Vi använde oss av ca 100 singor och isättningen tog ungefär 2 timmar.

Här är ett exemel på en hårförlängning med keratinwax:




Har ni frågor angående detta så tveka inte att ställa dom. Jag svarar på allt ni vill veta!



» Cilla

Vad kostar en hårförlängning hos dig? :)

2011-10-25 // 08:08:50

Hur länge kan man ha en hårförlängning i?

Kan man sätta i en hårförlängning om man har kortare hår i nacken?

Vad går hela kalaset på om man även behöver färga?

:)

2011-10-25 // 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback