Onsdagskväll

Här var det inte livat. Men det är mitt liv kan man väl lugnt säga.

Dagarna går i ett och det känns som att det aldrig blir en lugn stund innan klockan slår midnatt. Men jag klagar inte. Jag tycker om när saker och ting händer och att dagarna inte ser likadna ut. Sen att jag i allt detta blir lika virrig och glömsk som en 86-årig tant är en annan femma. Så länge jag har mina älsklingar hos mig så skiter jag i resten om jag ska vara ärlig.

Förövrigt så vill jag att det ska bli den 1/12 nu. Nu, nu, nu, nu!


En lite halv random fråga bara, som egentligen inte har någonting med inlägget att göra. Sett att du har en ektorp soffa, en vit.. hur pass lätt är den att hålla ren? Överväger nämnligen själv att köpa en sådan men vill ju inte att den ska bli smutsig så fort man sätter sig i den. tack på förhan;D

2011-10-06 // 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback