Söndagsmys och saknad bästis

Söndagsmyser med älsklingen som varit iväg och spelat match i Örebro idag. Det har minst sagt varit tomt här hemma utan honom hela dagen. Tar igen alla missade timmar genom att söndagsmysa med pussar och kramar i soffan.

Imorgon ringer klockan tidigt, men det är av en mycket bra anledning. Jag ska ÄNTLIGEN träffa min saknade, bästaste underbaraste och finaste Jessika. Min distansbästis. Det ska bli såååå jäkla härligt! Vi har inte setts sen studenten och det känns som år och dar! Det är en stor skillnad med tanke på att vi sågs varje dag förut. OM jag kommer springa och slänga mig i hennes famn så fort jag ser henne?! Det kan jag säga!!


En bild från skolavslutningen 2010




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback