2011-10-02

Oj, nu är det redan söndag igen! Veckorna går så fort, det är måndag, fredag och söndag. Dessutom så har vi ju gått in i oktober månad nu, känns helt galet! OKTOBER?! Uj uj uj.

Har haft en underbar helg! Vecka också iofs. Allt är underbart nu för tiden. Jag har blivit sambo och den 1/12 flyttar vi till vårt nya, lite större boende. Jag älskar det här! Lyckan, gemenskapen, tryggheten, kärleken, skratten, kramarna, pussarna...


Den här helgen har varit toppen! Den har varit fullspäckad med mys och lugn och ro. Ifredags hade jag och min prins myskväll tillsammans då vi drack vin, åt crabfishpaj, räkor, baguetter och kex samtidigt som vi kollade på Idol följt av en film vi hyrt.

Igår städade vi ur det sista i Mickes lägenhet tillsammans med hans föräldrar innan vi lämnade nycklarna. Sedan begav vi oss allihopa ut i skogen för att plocka svamp. Vi hittade massor! Och så skönt det var att gå omkring där ute i några timmar. På kvällen blev vi bjudna på middag och vi kollade sedan på Solsidan och åt snacks innan jag och Mickeboy hade cykeltävling hem i mörkret. 
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback