5:e september

Näsblod, magont, illamående - Typiska tecken på inre stress. Jag måste somsagt coola ner lite. Det här håller inte. Jag måste lära mig och inse att jag inte hinner med allt som jag vill göra hela tiden. Det gäller att prioritera, hur svårt det än må vara. Att vara 19 år och lika virrig som en 93-åring är inte kul, tro mig.

Ska lägga mig i min fina killes famn och bara vara nu. Det behöver jag! Satsar även på att komma i säng tidigt ikväll, det var ju inte igår precis...

Vill avsluta med att gratulera pappa och Anne-Elise på deras bröllopsdag. För två år sedan så gifte de sig och blev då man och hustru. Är så glad för dom!




TACK, vi är också glada :-)

Kram

2011-09-06 // 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback