En blandning av sött och salt

Gårdagen.... Vilken dag alltså!!

Det hände så sjukt mycket. Först hade jag en händeserik dag på jobbet och var riktigt nära på att låsa in mina nycklar när jag skulle stänga och låsa för dagen. På hemvägen tokfastnade jag med blicken på en kille med barnvagn (då jag tycktes känna igen honom, men det var helt fel!) och höll på att nosa bilen framför i baken. Telefonen ringde och jag svarade, hann prata ett tag innan jag tappade telefonen som på något sätt hamnade UNDER sätet. Väl framme i hemorten Katrinehom åkte jag och hämtade upp min kära och styrde mot Resebyrån där vi mötte upp min familj. 15 minuter senare var vi en varsin Thailandbiljett rikare! FÖR JAG SKA TILL THAILAND!!!

Klocka tickade iväg och jag körde min fina till träningen. Kom sedan på att jag bara ätit kakor och en ostfralla på hela dagen och magen min var riktigt hungrig. Jag åkte hem för att laga mat. Min matlagningsstund slutade med att jag med osthyveln skärde av en bit av fingret. Var millimetern från att svimma, fick tag i telefonen och ringde mamma som var här 1,5 minuter efter, tjöt lite grann och var nära att kräkas innan mamma plåstrade om mig och fixade klart med maten så att jag till slut fick något i mig.




När jag lugnat ner mig en aning kom min fina Hanna på besök. Vi hade myskväll tillsammans och vipps så kände jag mig genast mycket bättre!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback