Love and happiness

Jag är såååå himla glad idag! Har fått så många roliga besked och allt som hör mitt liv till får mig lycklig. Jag älskar mitt jobb, min familj, mina vänner, min fina och alla nya utmaningar! För och inte tala om hur mycket jag älskar förändringen i mitt liv som snart kommer att ske..

Nu ska jag hem till underbara Hanna på myskväll. Vi ska laga mat, prata hemlisar, SKRATTA, mysa framför Idol och käka lite onyttigt. Har jag förresten sagt att jag är sjukt glad att jag träffat henne?! Hon är en klippa! Slår alla rekord!



» Mamma

<3 <3 <3

2011-09-13 // 22:24:38
» Ida

Hanna hade en grymt snygg hårfärg och frisyr. Kan det vara FrisörJenny som har pysslat om henne? :) Kram på dig.

2011-09-15 // 19:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback