Love story

Det var något i din blick som från första stund fick mig att tappa fotfästet. Det var något i din blick som fick mig att tappa kontrollen som jag vanligtvis alltid har stor koll på. Du fick på något vis överhand på situationen och gjorde det förbjudna oförbjudet. Du kämpade för mig, visade vad du kände, vad du ville. Du var på riktigt. Jag glömmer aldrig kvällen du tittade mig i ögonen och sa: "Jenny, jag är kär i dig!" Jag tappade fotfästet och kontrollen ännu en gång, tittade på dig och fastnade med blicken i dina ögon medan talförmågan försvann. Jag blev stum. Generad. Glad. Överraskad.

Idag är du min kärlek. Min trygghet. Min lycka. Mitt hopp. Mitt liv. Min framtid. Jag är tacksam att du inte gav upp, utan att du kämpade och fick mig att inse vilken underbar människa du är. Du får mig att känna mig trygg och älskad, vilket får mig att må bättre än bäst. Att vi så fort vi är med varandra skrattar, värderar jag otroligt högt. You are my hero!

I din famn trivs jag som allra bäst. Ligga och kyssas och viska kärleksord i varandras öron, känna din underbara doft och värme, dina pussar i min panna och din hand i min är som att leva i en drömvärd. Jag vill föralltid stanna här. Låt det aldrig ta slut.

Jag älskar dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback