Mörkare tider, och jag går i ide

Hur mycket jag än avskyr det så måste jag inse att vi går mot mörkare (och KALLARE!!!!) tider... Shortsen och alla klänningar är klaranvända (finns det något som heter så???) för i år och det är bara och ta fram alla stickiga koftor och halsdukar.

Jag hatar det här. Jag vill inte inse sanningen! Jag vill inte ha mörker och kyla, jag blir ju liten som en myra. För det första så fryser jag 24 timmar om dygnet på hösten och vintern, för det andra blir jag socialt handikappad då jag vägrar gå utanför dörren. Jag verkligen hatar allt som har med denna årstid och göra. JAG VILL INTE ha en liknande vinter som förra året. Vill, vill, vill, vill, vill INTE!

Kan ju meddela att jag nästintill började böla när jag åkte hem från jobbet strax innan klockan åtta och det var mörkt ute. Jag nästan sprang från bilen till porten för att jag är världens mes ensam i mörkret. Och nu sitter jag här, tröstäter chips och dricker cola, ligger inlindad i filten med en massa tända ljus i hela lägenheten och väntar på att världens finaste kille ska komma hem från träningen och ta hand om mig...










Nej, jag sa inte att du var liten som en myra...jag sa, att du var liiiite klen :-)

Berättade på jobbet idag, vi vek oss av skratt...

Men lugn, det kommer att gå bra....hoppas jag :-)

<3

2011-09-12 // 22:19:40

Bit ihop! Snart ska vi sola och bada.

Men jag vet precis vad du menar! Hatar det verkligen!

2011-09-12 // 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback