Spårad kväll

'
Det blev alltså ingen lugn och mysig fredagskväll i soffan igår... Jag hade verkligen bestämt mig, men så blev vännerna partysugna och vuxensafen på tok för frestande. Vi hade iallafall sjukt jäkla roligt, precis som alltid! Jag skrattade mer än vanligt, nästan så att krampen i magen fortfarande är kvar. Och nu när jag tänker tillbaka på vissa delar av kvällen så kan jag inte låta bli att skratta för mig själv. Helt ärligt, jag är så jävla glad att jag träffat sånna här UNDERBARA människor! Klockrena!

Jag och Hanna gjorde oss iordning hemma hos henne medan vi drack äcklig sprit och taggade till. Sedan tog vi cykeln hem till Micke där grabbarna var. Där dansade vi, gjorde dumheter och fick magkramp av alla skrattanfall. Senare på kvällen besökte vi Harrys där vi skakade rumpa mest hela kvällen (och sprang runt med några FULA glasögon. Vem kommer dom ifrån???????) innan jag, Micke, Andreas och Hanna gick upp till Micke och skrattade och dummade oss lite till. Om vi var pigga imorse när klockan ringde och det var dags för jobb? Gissa tre gånger...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback