Trevligheter

Har precis sagt hejdå till HannaD som har varit här på besök. Det var riktigt roligt att träffa henne då det var ganska så länge sedan. Hon är den vän som jag har haft allra längst (vi var närmare bestämt 2 år när vi blev bästa kompisar) och det märks så tydligt då vi altid vet var vi har varandra trots att det kan dröja mellan gångerna vi ses. Ni vet ju hur det är, man jobbar, har saker man måste göra och så rinner tiden iväg...

Nu ska jag ta tag i min fullproppade garderob och bära in kartonger från vindsförrådet där jag ska lägga alla mina sommarkläder svidare. Det krävs lite plats i klädhyllorna då jag får en inneboende hos mig nästa helg. Vi ska trängas här hemma i två månader innan vi får vårt egna place. Kommer bli perfekt! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback