Artonde september

Och så var det söndag igen..

Den här helgen har varit lugn men händelsrik på samma gång. När jag säger lugn så menar jag: Ingen fylla, inga utgångar, inga sena nätter, inga bortsovna dagar och inget bakishuvud. När jag säger händelserik så menar jag att vi hunnit med och göra mycket.

I fredags firade vi min faster som fyllde 40. Jag åkte hem till pappa efter jobbet och gjorde mig iordning med han, Anne-Elise, Isabell och Andreas. Sedan tog vi vårt pick och pack och promenerade genom skogen då de råkar bo grannar. Det var mycket trevligt folk, god mat, gott vin och härlig stämning. Ännu bättre blev det när Micke fick sluta en halvtimme tidigare från jobbet och kom och gjorde oss sällskap.

I lördags tog jag, Micke, Isabell och Andreas en spontantripp till Marieberg och Ikea. Vi hade en jättetrevlig dag tillsammans! Jag kom dock hem tomhänt men efter rundan inne på Ikea så vet jag vad jag ska köpa till mitt, nej förlåt, vårt nya hem. Hihi!! I'm happy. Det märks va?

Igårkväll grillade vi, åt gott, myste framför Fångarna på fortet och åt snacks hemma hos pappa. Vi blev alltså kvar där två nätter i helgen och har haft hur mysigt som helst. Jag är helnöjd! Så nöjd att det inte ens tar emot att gå ner i källaren och börja tvätta nu.



Andreas, Isabell, jag, pappa, Anne-Elise och lilla Maja


Redo för fest!


Det bjöds på god mat


10 kilo färska räkor


Folk njuter av det goda


Härlig omgivning va?


Trippelkärlek


Faster Maria, som numera är 40 år


Anne-Elise och jag


Andreas och min fina






Lördagens lunch i Örebro


Thaibuffè


Micke slängde på mig en snygg hjälm inne på Teamsportia. Visst är jag het?


Och dessa muppar tog en vilopaus på Ikea


Den här muppen också, tydligen.

TACK allihopa för en underbar helg!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback