En bra helg

Jag har haft en sån toppenhelg verkligen! Synd bara att den gick så fort...

I fredags hämtade jag upp min efterlängtade Ludwig efter jobbet. Vi for in till stan och utredde lite ärenden, shoppade kläder och åt kebab. Landade hemma hos mig vid 18-tiden och började dricka vuxensaft som bestod av cider, vodka och vin - Lite av varje helt enkelt. Efter ett tag anlände Hanna och vi drog igång med lite spel och snuskiga detaljer. Efter en del glas alkohol promenerade vi hem till Junfrugatan 4a där grabbarna just sett klart fotbollen (alla grabbar förutom min som var i Örebro och spelade bandymatch). Där spelade vi mitt jag-har-aldrig-spel och hade det förjäkla trevligt. Kvällen slutade på Harrys och jag måste säga att jag är mer än helnöjd med vad kvällen bjöd på. Hanna och Ludwig bör ta åt sig äran, för de är bäst!

Kvällens bästa kommentar lyder:
"Vadå, har du aldrig fejkat en orgasm?"
"Nej...."
"Okej....."
"Jag har väl mest fejkat att jag tyckt det varit skönt. Typ låtsasstönat liksom"










Igårkväll var det kräftskiva hemma hos Mickes föräldrar tillsammans med hans härliga släkt.
Det var verkligen hur trevligt som helst. Vi åt och drack i fler timmar, bara va. Pratade och
skrattade om och åt allt mellan himmel och jord. Precis som det ska va!
Somsagt, jag är helnöjd.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback