Inte helt 100

Jag minns inte sist jag hade en värre "tröttperiod". Skulle jag ha möjlighet skulle jag sova 48 timmar i sträck utan att röra en fena. Så trött är jag! Förstår bara inte varför?! Har en känsla av att jag är på gång att bli sjuk men att det aldrig riktigt slår ut. Frågan är ju då vad man ska/bör göra eller inte?! Asjobbigt!

Är iallafall på jobbet. Kör till 18 ikväll. Får se vad jag orkar med efter det. Vill bara vara pigg! Kan någon trolla?



För varje timma det är tidsskillnad mellan thailand och Sverige så många dagar tar det att repa sig från jetlagen, kommer ihåg mamma hon var trött jätte länge när hon kom hem i från thailand. :)

2012-04-17 // 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback