Sjukstuga

Tjenamors! Läget? Med mig är det inte alls bra. Som ni vet har jag haft feber och haft rethosta och lite halsont sen i söndagsmorse. Inatt bytte det riktning och nu är näsan FULL med snor trots att jag snyter mig tre gånger i kvarten! Hostan, ja, den är väck. Fan, så fort det ena går över kommer det andra. Och ska jag vara ärlig så minns jag inte sist jag hade såhär mycket snor i näsan... Uhew!! Jag vill bli frisk. Fan!!

Ligger fortafrande i sängen. Är ledig idag, tack och lov. Hur kul hade det varit att stå såhär snorig framför kunderna? Iofs så är de rätt förstående. Och snälla. Tur är väl det. Jag jobbade igår, och imorgon är det dags igen. Har idag på mig att se till och bli frisk(are!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback