Söndag

Tja tjena hallå alla puckon som läser det här. Hur mås det? Med mig är det sådär... Vaknade upp med feber här hemma hos pappa i Vingåker i morse. Skitjobbigt!

Vi åkte hit igår, jag och darling. Myste lite här hemma innan vi gick iväg på kalas hemma hos faster Maria, Rickard och kusinerna. Åt god mat, drack ett par glas vin och hade det allmänt trevligt.

Nu har vi precis avnjutit en god frukost tillsammans. Så härligt och vara här :)

Bild från igår <3



Gillar du möjligtvis styrketräning - kost och lite vardagssnack? Då är min blogg The Edge något för dig.



Just nu även en nystartad tävling där jag lottar ut 400:- i presentkort. Bra att ge bort i present!



Ha en fortsatt mysig söndag och välkommen till The Edge!

2012-04-22 // 14:45:04

vad fint hår du har :)

2012-04-22 // 16:07:23

Önskar dig ett bra slut på veckan! :)

2012-04-22 // 16:45:02

hallå där! gillar du skönhet & mode? då tycker jag du ska följa min modell blogg där jag skriver om livet som modell i New York City & London :) kram

2012-04-22 // 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback