Mina senaste dagar

I onsdags efter jobbet kom Emelie hit med en flaska vin. Efter den och ett par kalla cider fick vi för oss att cykla ner på stan och kolla läget. Och vad dött det var!! Katrineholmsvecka och allt.... Men en trevlig kväll hade vi allt! Vi hade ju varandra!

 

I torsdagsmorse var jag såhär pigg när klockan ringde och det var dags för jobb:



Efter en bra dag på jobbet så träffade jag fina Hanna en stund. Alltid lika trevligt! Hon är mycket speciell för mig. Inte konstigt när man blev bästisar redan som 3-åringar, hihi. På kvällen åkte jag och Micke upp till syrran och barnen där vi hade en liten kräftskiva. Vi satt och åt i drygt 3 timmar och hade det hur mysigt som helst!



Igår/fredag så var jag ledig från jobbet. Jag och Majki tog en rejäl sovmorgon innan vi for ner på stan. Träffade syster med familj och lekte lite på tivolit innan vi strosade runt på (den för övrigt väldigt tråkiga) marknaden.

 
 
Jag och baby gav upp rätt snabbt och åkte hem och bytte om till slit-och-släng-kläder för att åka ut i skogen och plocka svamp. Jättejättejättemysigt fram till vi inser att vi gått vilse! Jag skrattade ihjäl mig samtidigt som jag var hur rädd som helst. Vi hade liksom inte en jävla aning om var vi var. Och det är inte så lätt att hitta i skogen, allt ser ju liksom likadant ut. Men till slut kära vänner, hittade vi ett hus som låg vid en skogsväg och tack vare den hittade vi hem igen. Haha!!!!

 
 
Väl hemma så blev det grillkväll och handboll. Riktigt imponerad att vårt Sverige vann och nu ska spela OS-final! Bra jobbat!



Men där är ju min Lea uppe i rutschkanan! :)

2012-08-11 // 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback