Awa Santesson

Har ni följt X-factor? Det har vi! Så gott som iallafall. Måste säga att jag är lite besviken på programet. Tycker mest det verkade gå ut på att jurymedlemmarna klagade på varandra i hopp om att själva framstå som bättre. Förstod inte riktigt menigen i det... Men iallafall, rätt vinnare blev det helt klart! Eller hur?!  Jag, brorsan och Micke satt bänkade och vi alla var eniga om att Awa skulle ta hem det. Jag rös när hon sjöng duett med Loreen. Så satans bra!! Jag röstade flera gånger och blev så himla glad när hon vann. Ganska coolt att vara 15 barre och vinna ett skivkontrakt värt en miljon kronor. Måste kännas häftigt att gå till skolan imorgon!! Nu håller vi alla tummar för att denna begåvade tjej blir någonting stort i framtiden! Hurra för Awa!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback