Torsdag

Sån här trötthet eller utmattad kropp har jag aldrig levt i förut känns det som. Kan inte förklara hur det känns, men på något vis kan jag jämföra det med vitamin- eller vätskebrist. Frågan är ju vad som står på?????

Har trots min konstiga dagsform haft en bra dag. Allt det på grund av min fina gotlänning. Hon är så bra, den där Emma. Jag är så glad att jag har träffat henne. Ja, för hon är en av dom jag lärt känna på senare år men som har en stoooor plats i mitt hjärta och som jag önskar jag hade träffat tidigare. Så det så. 


Klockan är inte ens tio på kvällen men jag ska bädda ner mig och försöka sova. Känns som jag behöver det mer än någonsin. Har kännt mig som världens tråkigaste flickvän/sambo ikväll då ingenting fått mig och flabba sådär larvigt fult som bara jag kan. Men, jag har världens bästa kille och jag vet att han förstår mig. Som tur är. He he he. Är en ny dag imorgon och det ser jag fram emot! 

Nattinatt bloggen.

Jag och Emma idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback