2012-02-09

KVBS vann igår! 9-2. Så jäkla bra spelat. Min prins gjorde två mål och fick pris i form av värdecheckar på valfri ICAbutik. Inte illa.

Idag står det som vanligt jobb på schemat. Slutar halv sju. Måste då åka raka vägen in till gymmet där jag ska boxas med Amanda. Får se hur mycket jag orkar slå. Har fortfarande världens träningsvärk från i måndags då jag körde Cirkelfys med Emelie. Viket grispass säger jag bara! Dessutom hade vi kört en timmes gympa direkt innan. Men kul var det!

Ha en bra torsdag mina vänner.
KYSS


Har också skaplig träningsvärk sen i måndags, haha. Samma pass nästa vecka tycker jag allt. Och då bokar jag dig för box också ;)

2012-02-09 // 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback