Freaky dreams

Jag har under de senaste veckorna drömt så sjukt konstiga saker medan jag sover. Läskiga, otäcka och mindre charmiga drömmar. Hur kommer det sig? VARFÖR drömmer man när man sover? Vad är det bra för? Jag menar, vore det inte allra bäst om vi bara SOV när vi ska sova och samla energi och kraft till nästa dag?! Eller är det jag som tänker fel?

Jag har drömt precis varje natt i ca tre veckors tid. 95% av dom drömmarna är olyckliga. Vad beror det på?! Kommer något dramatiskt ske? Är det en varningsklocka inför det riktiga livet att, snart händer det? Eller är det helt enkelt så att jag förtjänar lite kaos då mitt riktiga liv är som en dans på rosa moln?

Tusen frågor. Inga svar.

Är det någon av er som vet något om det här? Tacksam för svar då jag är väldigt fundersam.

Nu ska jag återgå till frukosten. Godmorgon förresten! Hoppas allt är bra med er. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback