Hårpanik

Jag klarar inte av att se mig själv i spegeln idag. Har en riktigt "bad-hair-day" idag. Som ni kanske vet så håller jag på och försöker spara ut mitt hår igen vilket är skitfult under tiden det växer. Jag har alltid haft väldigt kort på mina rakade sidor. Rättare sagt bara några millimeter hår och så har jag hållt efter det var tredje vecka. Nu är det två månader sedan jag klippte mig vilket betyder att håret där är ca 2-2,5 cm långt. Det är inte en snygg längd vill jag lova. Det ser bara tjockt och ovårdat ut. Dessutom så har jag virvlar på helt fel ställen vilket gör att håret gärna "pekar ut" lite här och var. Inte trevligt. Den här mellanlängden på håret gör mig galen! Jag är sååååå nära på att ta tag i maskinen här på jobbet och än en gång raka av mig allt. Men... nej.

Dessutom så är jag så otroligt trött på mitt röda överhår. Vill ha det svart. Nu. Nu på en gång! Undra om jag kan stänga ner här för idag och leka frisör med mig själv istället? Nej, kanske inte.

Somsagt, idag är det hårpanik x 2626233300065626.

Det är inte kul att heta Jenny just nu.
Påtal om hår. Kolla här!! Så ljushårig jag var! Hur tänkte jag?! Jag är helt klart snyggare i mörkt.

(Passande bild, hehe!)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback