Jympaskor

Jag vill ha ett par nya jympaskor. Mina jag har nu börjar bli slitna då jag haft dom i några år. Dessutom så är dom inte sköna. Jag har liksom aldrig varit 100% nöjd med dom fastän jag köpte dom för 1000 spänn. De sitter inte alls bra.

Jag är sugen på dessa. Som tydligen ska träna rumpa, lår och vader för "varje steg man tar". Är det någon av Er som har sånna och som vill lämna ett utlåtande? Funkar dom? Är de prisvärda? Sitter dom bra? Känns dom annorlunda? Är somsagt mycket sugen. Och funkar dom som de vill få det och framstå som så är det ju heltklart en drömsko att träna i. 



» Sofia

Jag har såna skor. Dem är jättesköna. Men att träna i dem tror jag inte man ska göra. Det är mer ett par skor för promenader. Dem tränar vader och rumpa bara några % mer än vanliga promenadskor. Men ingen större skillnad men dem är värda priset för dem är sköna och visst hjälper dem lite för rumpa och vader. :) men som sagt inga träningsskor, utan för promenader.

Puss på dig fina Jenny! :)

2012-02-09 // 14:34:44

Jag har ett par såna fast lila :) jag tycker om mina jätte mycket. Dom är sköna och lite gör dom nog nytta. För ont i rumpan brukar jag få! ;)

2012-02-09 // 15:46:27

Jag har dem, och gillar de skarpt! Men de är endast till för att promenera i.. Mitt tips är att be om hjälp i en sportaffär för att hitta rätt skor för din kropp. :)

2012-02-09 // 19:31:39
» -

Dom är grymt sköna. Men vet inte om jag kan hålla med om att dom tränar rumpa, lår och vader mer med dom skorna.

2012-02-09 // 20:28:33
» Sara

har inte haft såna skor, men har hört att dom är sköna! däremot har jag också läst att reebok har blivit stämda i usa för att det där med att dom tränar rumpa och lår mer är bullshit. but you never know. puss raring!

2012-02-10 // 17:05:30
» Malin

Jag har såna! Visst, dom är sköna och så men dom tränar inte rumpan som dom säger att dom ska. Det var bevisat hörde jag av någon. Kolla upp det där för att vara på säkra sidan. Det är bästa som ovanstånde utan namn säger, gå och prova ut ett par skor just för dig!-

2012-02-13 // 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback