Two weeks

Dagarna går riktigt snabbt nu.

Igår jobbade jag hemifrån med papper. Vaknade strax innan kl 9 av att Therese ringde och bjöd in sig och lilltjejen på frukost. Det gjorde de rätt i. Så mysigt så! Och så kom jag upp i lagom tid.

Tog sedan tag i pappersarbetet. Åt lunch. Hälsade på mamma på jobbet. Hade möte med revisorn. Åkte upp till Therese och båda tjejerna. Åt mat. Och vipps så hade hela dagen gått.

Vet ni vad det sjuka (läs: UNDERBARA!) är?! Igår var det exakt två veckor kvar tills vi lämnar landet. Känns så overkligt. Om TVÅ VECKOR ligger jag på stranden med en drink i handen och har det bra!!

Jag klagar inte.



1 drink?! Du har väl två händer! Vi tar en i varje hand!!

2012-02-29 // 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback