För mycket av det goda

Ja ni, idag är jag inte värst kaxig. Fyfan så jag mår! Känns som mitt huvud väger 170 kilo. Men, jag har bara mig själv att skylla så det är ingen ide att ligga här och klaga.

Vinet igårkväll smakade mycket bra och jag började kvällen tillsammans med Emma och Ludwig innan drösen med killar anlände. Tippar på att vi var ca 15 stycken här hemma. Var sån jävla kö in till Statt så vi vände på klackarna och köpte mat och gick hem igen. Tur är väl det, hur hade jag annars mått idag?!?! Med drinkar och grejer där inne. Hade aldrig gått.

Har förresten sjukt ont i svanken efter vurpan i garderoben. Tackar Robin som hörde och förstod att jag behövde hjälp och som kom in och hjälpte mig upp. Haha.

Nåväl, kvällen började ju lugnt i alla fall:

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback