Friday

Jag har ont i magen. Det här kommer bli en lång dag...

Jobb mellan 11-19 (just DET är bara kul!) med en härlig fredagskänsla i kroppen MEN i vetskap om att det aldrig kommer bli som jag önskar - Fredagskvällen alltså. Den kommer inte att spenderas med kyssar och mys i soffan tillsammans med min snygga karl. Neheni, han har bortamatch ikväll med bandyn. KLOCKAN ETT inatt är han hemma... Understryk då också att han åkte hemifrån halv sju i morse.

Jag ska försöka fredagsmysa med mig själv ikväll i hopp om att tiden bara springer iväg och vipps så är han hemma. Man kan alltid hoppas.

Svar på er fråga när ni läser det här - Ja, jag är totalt fast och galen i honom!!! Ser ingenting positivt med att vara borta från varandra på det här viset. Så det så!

Puss hejdå




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback