MATVRAK

Alltså jag FATTAR INTE hur jag kan vara hungrig precis hela tiden?!!! Känns som att det är det enda jag gör - Äter, äter och äter. Inte konstigt att jeansen är svåra att knäppa!!! För vad äter jag då? Mackor, godis, snacks, mer mackor, Coca cola (det dricker jag ju iofs, inte äter!), chips, lite mer godis osv osv.. Varje dag!!! Blir fan trött på mig själv när jag tänker efter. Är ju ett riktigt fetto!

Eftersom att jag inte tränar så förstår jag inte hur maten bara rinner igenom mig och magen känns tom igen?! Nog för att mat alltid har varit det bästa jag vet, men fan, det borde finnas NÅGON gräns tycker man ju! Eller?!

Nej, nu ska jag diska sedan se på tv. Sveriges mästerkock - MAT! Biggest looser - MAT! För och inte tala om vad jag ser på nu - Jo MATprogram på trean....

Mat mat mat mat mat.
Fetto!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback