Morgonmys in the bed

Godmorgon.

Jag känner mig som en levande solstråle och har gjort enda sen jag vaknade. Dels för att det är lördag men också för att min älskling ligger bredvid och vi kan pussas, kittlas, kramas och mysa hur mycket vi vill då ingen klocka behöver anpassas. Som alltid annars. Klockan ringer 06:00 och han måste åka till jobbet, sen kommer han hem kl 20 på kvällarna. Nej, lördagar är sååå mycket bättre!

Dessutom så är jag så jävla kär och lycklig. Mina känslor för Micke blir bara starkare för varje dag som går. Vet inte riktigt var det här ska sluta, hehe.

Frukost på sängen vore gott! Och jag känner för och vara den som fixar iordning den och lyxar till det. Allt för min prins.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback