My new year

Hej 2012 och hej alla som läser!!

Kan börja detta inlägg med och meddela att det är en TRÖTT och SLITEN Jenny som skriver. Det straffar sig att festa och ha sjukt kul fram till sex på morgonen, det är tydligt det. Hade ni en bra nyårsafton? Jag är iallafall helnöjd med gårdagen och allt som hör den till.

Hanna och Andreas kom hem till oss på trerätters. Mycket trevligt och maten var suverän! Mätta och belåtna så ramlade det in en massa killar här och vi drack vuxensaft, spelade spel och hade det allmänt bra. Vid tolvslaget gick vi ut på balkongen (vi har förövrigt världens bästa utsikt!!!!) och såg på alla raketer och önskade varandra gott nytt år. Självklart fick jag en stor kyss av min älskade också. Slutade sedan med att vi promenerade till Harrys där vi dansade och fick ont i fötterna innan vi gick hem till Hanna och Andreas på nattmacka.

2012 ska bli mitt år!! Tack för igår allihopa! Ni är underbara! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback