Nattinatt

Klockan är mycket och jag borde egentligen sova. Jag vet, jag vet.

Har haft en sån himla bra dag. För och inte tala om helg. Som ni kanske förstått så kom Jessika till mig i lördags och stannade tills idag. Det är en av få anledningar som jag tackar gudarna för att jag hamnade i den gymnasieklass jag gjorde. Hade det inte varit för frisörutbildningen så hade jag aldrig träffat henne. Hur som helst, vi har haft en galet bra helg med utgång, bakismys, SKRATT, pizza, godis, chips, cola, SKRATT, fika, hemlisar och lite mer skratt.

När vi skulle kramas hejdå vid tåget tidigare ikväll så gjorde vi allt för att hålla tårarna tillbaka. Sa "Hejdå vi ses i skolan imorgon". Allt för att förtränga sanningen om att det tar ett tag till nästa gång. Det är verkligen inte lätt att bo så långt ifrån sin bästa vän...

Bjuder på två bilder tagna idag då vi som ni ser även hängt med Emma. Min alldeles egna GotlandsEmme.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback