Sofias änglar

Såg ni avsnittet mellan 20 och 21 ikväll?! Ni som gjorde det vet vad jag menar när jag säger att det var sorgligt med stort S. Herregud vad jag bölade! Jag satte nästan fiskbullarna (min favoriträtt till middag! Jag kan äta dom direkt ur burken om det är så!) i halsen medan Micke satt och flinade åt mig.

Nu blir det "Mamma och minimodeller". Det är ju istället ett helt sjukt och vansinnigt program. Varför inte låta barn vara barn?!?!!! Blir förbannad!



» Cilla

Haha, då satt vi och bölade ihop. Jag bröt ihop när han som kom först till olycksplatsen hälsade på familjen för första gången. Tur att inte Matthias var hemma. Jag flämtade liksom efter luft! :)

2012-01-24 // 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback