Bra dag leder till galen kväll

Mycket nöjd med dagen hittils. Jag, Micke, Ann och Leif (Mickes föräldrar) åkte och hälsade på hemma hos pappa och Anne-Elise i Vingåker till 11-tiden. Vi fikade och hade det trevligt i flera timmar. Och jag är redan sugen på mer fika! Anne-Elise, dina bakverk var amazing! Kommer imorgon igen ;)

Nu är vinet och cidern på kylning, karlen borta och musiken igång. Samtidigt provar jag kläder framför spegeln. Ikväll styr jag upp med party och har bjudit fina vänner! Ser sjukt mycket fram emot en kul kväll. Har en känsla som säger att alla är lite övertaggade vilket betyder att det kan spåra en aning. Som vanligt då. Ja precis. He he he.


 
 


Det var trevligt att ha er här! :) jag har suttit här hela dagen med en stor fikakorg och väntat på dig.... Nu fick jag äta upp allt själv, proppmätt :-)

2012-07-15 // 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback