Sundaybreakfast

Sitter och avnjuter en stor kopp te. De rostade mackorna slank ner för länge sen. Försöker finna mitt jävlarenamma jag vet finns någonstans. Behöver hitta det innan jag kan sätta igång och STORstäda annars kan jag lova er att jag inte kommer någonstans. Med den här takten sitter jag ganska still här vid matbordet. Tanken är den att jag ska passa på att riva ur garderoben, rensa, kasta massa skit, rensa lite till, städa i varenda låda jag ser, damma, dammsuga, skura golv, putsa fönster, ja, allt! Känner att det behövs. Har till kl 15 på mig då Micke kommer hem igen. Kanske inte hinner allt, men att ha börjat är ju alltid något.

 



Heja heja, jag vet att du kan :-)

2012-07-08 // 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback